آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / کارخانه تولید دستگاه شاطر پخت نان

کارخانه تولید دستگاه شاطر پخت نان

آیا می دانید دستگاه شاطر پخت یکی از گزینه های عالی برای استفاده در نانوایی های پخت نان لواش می باشد؟ کارخانه های تولیدی با تولید و ساخت چنین دستگاهی توانسته اند خدمت بزرگی به نانوایی انجام دهند که موجب حذف شدن نیروی انسانی و افزایش فروش روزانه نان با کیفیت بالا و قیمت مناسب شده است.

دستگاه شاطر پخت

آشنایی کامل با نان لواش ایرانی

دستگاه شاطر پخت

نان یکی از اصلی ترین نیاز های بشر برای سیر کردن روزانه شکم شان بوده است. نان عملا از ترکیب کردن آب با پودر غلات مختلف به دست می آید اما از قرن های پیش تا به الان پروسه های تکمیلی را پیدا کرده است و در حال حاضر شیوه های تولید نان اندکی تفاوت پیدا کرده است که همین سبب شده است تا تنوع نان های بیشتری را داشته باشیم.

یکی از این نان ها موسوم به نان لواش ایرانی می باشد. پسوند ایرانی برای این آمده است که پیشینه تولید و مصرف آن از ایران شروع شده است و در کشور های خارجی اکثرا از نان های حجیم و فانتزی استفاده می کنند، در حالیکه ایران یکی از کشور هایی است که تنوع نان های خوشمزه ای را دارد. نان لواش یک نان نازک و سفید رنگ می باشد که در نود درصد مواقع مستطیلی شکل می باشد.

در نانوایی ها از مخلوط کردن میزان مشخصی از آرد سفید با آب و مخمر و نمک این خمیر را تولید می کنند و سپس اجازه استراحت به آن می دهند. در مرحله های بعدی به کمک دستگاه های پهن کنی همچون سه کاره خشابی لواشی آن را پهن و برش می زنند و بر روی بستر پخت نان می زنند. البته که این دستگاه تمامی مراحل پهن کردن و برش زدن را خود به خود انجام می دهد.

قیمت نهایی دستگاه شاطر پخت

دستگاه شاطر پخت

دستگاه شاطر پخت یک دستگاه جانبی است که در کنار دستگاه های پخت نان باید استفاده شود، این بدان معنی است تا وقتی که خود فر پخت نان وجود نداشته باشد عملا استفاده از این دستگاه بی معنی است. پس اگر شما قصد راه اندازی یک نانوایی دارید باید در ابتدا دستگاه پخت نان را تهیه کنید و سپس به سراغ خرید دستگاه شاطر پخت یا همان دستگاه شاطر یار بروید و بتوانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

قیمت نهایی دستگاه شار یار را اگر بخواهید باید از مسئولان فروش جویا شوید تا دقیقا قیمت روز را دریافت کنید. اما می توان به خوبی در بازار یک دستگاه با کیفیت مناسب و با خدمات بسیار عالی را با قیمتی مناسب خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ