آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / خط تولید نان با دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان بربری

خط تولید نان با دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان بربری

اگر یک نانوایی شرایط لازم برای فر تونلی را داشته باشد می توان به راحتی خط تولید نان بربری را به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک نان بربری انجام داد. با دستگاه تمام اتوماتیک می توانید درصد زیادی از مشتریان خود را در روز به پول تبدیل کنید.

دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان بربری

دستگاه تمام اتوماتیک تونلی پخت نان بربری

در روزگاران قدیم مردم مجبور بودند برای سیر کردن شکم خود، نانی را تهیه کنند. آن ها از آسیاب کردن دانه های گندم و جو با سنگ های آسیابی یک خمیری را تهیه می کردند و سپس آن را روی تابه ای بر روی آتش می پختند تا نان روزشان تهیه شود.

کم کم پخت نان از خانه ها و منزل ها برداشته شد و مکان هایی به نان نانوایی در هر کوچه و خیابانی از شهر احداث شدند. با گذشت زمان تنوع نان ها افزایش پیدا کرد و این خود موجب شد تا نانوایی ها رو به ازدیاد بروند، و اگر این روز ها دقت کرده باشید بالای هر نانوایی نوع نانی که تولید می کند را می نویسند.

گذشت زمان به پیشرفت علم و تکنولوژی کمک شایانی کرد، در این حد که امروزه دیگر نان به روش های قدیمی پخته نمی شود و درصد زیادی از پختن نان به یک ماشین صنعتی تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک سپرده می شود.

نان بربری که همگی آن را می شناسید از نان های شیار دار مستطیلی یا بیضی مانند است که حالت پف دارد و بسیار خوشمزه و دلچسب می باشد. می توان برای نانوایی هایی که قدرت فروش بالایی از این نان را دارند از دستگاه فر تونلی که کاملا تمام اتوماتیک می باشد استفاده کرد.

ساخت این فر متناسب با ابعاد یک نانوایی انجام می شود و می تواند با پاروی یک ردیفه یا دو ردیفه نان را با سرعت و مقدار بیشتری بپزد. ریل این پارو معمولا از جنس چدن یا آهن گالوانیزه می باشد.

دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان بربری

راه اندازی خط تولید نان بربری در نانوایی

برای راه اندازی خط تولید نانوایی بربری باید ببینید به چه دستگاه و تجهیزاتی نیاز دارید و به چه میزان قصد پرداخت هزینه های مالی را دارید. اگر بودجه پایینی دارید و می خواهید در حد کم کار خود را شروع کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های پرتابل دوار یا ثابت است که نسبت به فر تونلی مقرون به صرفه تر می باشند.

شما می توانید بعدها با افزایش حجم کاری خود ابعاد مغازه خود را افزایش دهید و به سراغ راه اندازی خط فر تونلی بربری بروید تا فروش بیشتری در روز داشته باشید. همچنان که دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان بربری از این سایت به هر شهری ارسال می شود و تمامی مراحل نصب به صورت رایگان صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ