آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / سفارش اینترنتی جدیدترین دستگاه پخت نان بربری

سفارش اینترنتی جدیدترین دستگاه پخت نان بربری

آیا می دانید نام جدیدترین دستگاه پخت نان بربری چیست؟ آیا می دانید کار پختن نان با استفاده از دستگاه های مدرن جدید چقدر راحت تر شده است؟ آیا می خواهید سفارش اینترنتی دستگاه پخت نان بربری برای نانوایی خود را بدهید؟

جدیدترین دستگاه پخت نان بربری

پخت نان بربری به روش سنتی

در سالیان دور هنوز اسمی از دستگاه های پخت نان در ایران نبود. زمانی که مردم حتی تنوع نان آن چنانی نیز نداشتند. اما قطعا نان هایی مانند بربری، تافتون از نان های سنتی پر مصرف بودند. پختن نان به شیوه معمول امروزی و آسان نبود، بلکه بایستی چندین نفر با کمک یکدیگر با استفاده از تنورهایی آجری یا گلی و یا حتی دستگاه های نه چندان پیشرفته اقدام به پخت نان بربری می کردند.

جدیدترین دستگاه پخت نان بربری

معرفی جدیدترین دستگاه پخت نان بربری

اما زمان اکنون هم شرکت های تولیدی ماشین آلات پختن نان افزایش پیدا کرده و هم اینکه تقریبا هر کارخانه ای سعی می کند تا روی طراحی دستگاه های جدید وقت بگذارد تا بتواند نیاز مشتری را پاسخگو باشد و به فرایند پختن نیز سرعت ببخشد.

اگر بخواهیم برای پختن نان بربری دستگاهی جدید معرفی کنیم، در حال حاضر فر تونلی تمام اتوماتیک جدیدترین دستگاه پخت نان بربری می باشد که با کمک مشخصات دقیق دستگاهی که مشتری برای نانوایی خود می خواهد ساخته می شود.

در واقع در این دستگاه می توان طول فر را، جنس ریل پخت نان، تجهیزات جانبی مانند توری سرد کن، باند خنک کننده و حتی ظاهرش را تغییر داد. فقط کافی است که نانوا، خمیر را پهن کند و از یک طرف فر تونلی وارد کند و باقی مراحل را به عهده خود فر تونلی بگذارد. در این دستگاه دیگر شاهد سوختگی و از بین رفتن نان نیستیم و همه نان ها یکدست کاملا پخته می شوند.

جدیدترین دستگاه پخت نان بربری

سفارش اینترنتی دستگاه های پخت نان

برای هر نوع نانی که بخواهید دستگاهی تولید شده است تا کار را از دوش نانوا بر دارد و خودش با بازدهی بالا انجام دهد. شما می توانید برای نان های لواش، تافتون، بربری، سنگک، فانتزی، تست، و حتی انواع شیرینی و کیک دستگاه پخت سفارش دهید.

برای قنادی ها می توان فر های گردان و فر های طبقه ای را در بالاترین کیفیت و با سیستم کنترلی آسان ساخت. سفارش تمامی دستگاه های گفته شده به علاوه تجهیزات جانبی که برخی نانوایی ها و قنادی ها لازم دارد، به راحتی از طریق اینترنت ممکن می باشد. برای دریافت لیست کامل دستگاه ها نیز می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ