آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / عرضه دستگاه سه کاره نانوایی گردبر اتوماتیک

عرضه دستگاه سه کاره نانوایی گردبر اتوماتیک

یکی از دستگاه های مستقر شده در نانوایی ها دستگاه سه کاره نانوایی گردبر اتوماتیک است که بدون شک می توان اختراع دستگاه های خمیر پهن کن را تحولی شگرفت در صنعت تولید نان های سنتی ایران به شمار آورد. این دستگاه در قابلیت های بسیار زیادی و عملکردی شبیه به سه کاره لواشی عرضه می شود.

دستگاه سه کاره نانوایی

آشنایی با میزان پخت دستگاه شاطر یار

دستگاه سه کاره نانوایی

شاید بتوان گفت در عصر حاضر در کشور ما، ارزان ترین خوراکی و غذایی که مردم در هر قشری می توانند تامین کنند و بدن آن ها نیاز به استفاده از این انرژی و غذا دارد، نان می باشد. نان ها می توانند سنتی و صنعتی تولید شوند. روند تولید هر کدام با یکدیگر تفاوت دارد و اصولا ترکیب تهیه خمیر آن ها نیز دقیقا شبیه به هم نمی باشد. یک دستگاه که در آخرین مرحله اختراع های کارخانه های ایرانی ثبت شده است مربوط به سه کاره های شاطر یار است.

این دستگاه ها برای تولید کننده ها، مصرف کنندگان نان و برای قشر نانواها مزیت های فراوانی را به همراه داشت. یکی از مزیت های این دستگاه افزایش میزان پخت در طول روز بود. این عمل سبب شد که شخص نانوا بتواند بدون تحمل کردن خستگی های زیاد، تعداد زیادی از نان را بپزد. و این مورد حتی برای مصرف کننده نان هم بسیار خوب بود که بدون منتظر ماندن زیاد در صف خرید نان، بتواند در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهد. این عمل سبب شد تا مردم سعی کنند نان روزمره خود را به طور روزانه بخرند که تازه باشد. شرکت های تولید کننده این دستگاه توانسته اند در حدود بین هشت تا ده هزار نان را به وسیله این دستگاه تولید کنند.

خرید دستگاه سه کاره نانوایی با اقساط ویژه

دستگاه سه کاره نانوایی

شاید یکی از دغدغه های خریداران دستگاه ها در شرایط نامناسب این باشد که امکان خرید نقدی دستگاه ها را نداشته باشند. این مرکز این نوید را به شما نانوایان عزیز می دهد که می توانید برای خرید دستگاه شاطر یار و دستگاه فر پخت نان گردان و حتی فر تونلی به صورت اقساطی با قیمت ها و شرایط ویژه و مناسب نیز اقدام کنید. تمامی کسانی که از این دستگاه ها استفاده کردند می توان گفت رضایت بالایی را داشته اند، و این دستگاه توانسته نیاز روز مصرف کننده را برآورده کند.

فلذا اگر قصد خرید این دستگاه را دارید و می خواهید از قیمت روز آن شرایط پرداخت قسطی نیز مطلع شوید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ