آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / خرید ارزان دستگاه شاطر لواش سه کاره

خرید ارزان دستگاه شاطر لواش سه کاره

آیا می دانید دستگاه شاطر لواش سه کاره ای که خریداری می کنید چه ویژگی های مثبتی دارد؟ آیا می دانید می توانید از این مرکز بهترین انواع دستگاه های سه کاره را با گارانتی ویژه، خدمات بعد از فروش تا ده سال، با قیمتی مناسب و با کیفیت قطعات تضمین شده خریداری کنید؟ خرید این محصول را هم اکنون می توانید انجام دهید.

دستگاه شاطر لواش

چند دلیل برای خرید دستگاه سه کاره نانوایی

دستگاه شاطر لواش

عصر پخت نان به روش های طاقت فرسا و قدیمی رو به پایان است. مصرف کننده های نان روز به روز حساسیت های بیشتری به خرید نان نشان می دهند و با بروز برخی بیماری های ناشناخته همانند کرونا، باید دستگاه هایی در نانوایی ها استفاده شود که عملا دخالت دست انسان در ورز دادن خمیر، چانه کردن و پهن کردن آن به طور کامل برداشته شود. فلذا همین چند خط ذکر شده می تواند چند دلیل مهم برای خرید دستگاه سه کاره نانوایی را نشان دهد.

مورد و دلیل مهم بعدی این است که کیفیت نان و وزن و ابعاد هر نان باید شبیه به یکدیگر باشد. شخص نانوا مسلما فرصت این را ندارد که در طول روز بخواهد هزاران چانه خمیر را وزن کند که اندازه همگی یکسان در بیاید. پس می تواند از دستگاه سه کاره استفاده کند که خودش به صورت اتومات تمامی خمیر هایی را که برش می زند در یک وزن مشخص و در یک سایز معین می باشند.

دلیل دیگر برای خرید این دستگاه از سمت نانوایی ها این است که یک نانوایی ممکن است هر روزه مشتریان جدید و بیشتری را داشته باشد. هیچ گاه نمی توان با پخت سنتی پاسخ مشتریان زیادی را داد. این یعنی باید از دستگاهی استفاده شود که میزان پختش بالا باشد و تنها دستگاه سه کاره هست که این قابلیت اعظم را دارد.

فروش دستگاه شاطر لواش در کرمان

دستگاه شاطر لواش

در استان کرمان نیز نانوایی های بزرگ و کوچکی وجود دارند که به کار تهیه نان لواش مستطیلی و یا گرد در مقدار زیاد مشغول هستند. مصرف این نان ممکن است هم برای تهیه نیاز روزانه مردم باشد و یا هم برای فروش در سوپر مارکت ها به صورت بسته بندی و یا برای ارسال به هتل ها، رستوران ها و بیمارستان ها باشد. مراحل تولید این نان باکیفیت بالا نشان داده است که حضور یک دستگاه شاطر لواش بدون شک ضروری می باشد.

فلذا می توان این دستگاه را با قیمت مناسب و به صورت کاملا نو از درب کارخانه به استان کرمان و شهرستان های مختلف آن نیز ارسال کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ