آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / معرفی دستگاه پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

معرفی دستگاه پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

آیا می دانید کار پخت نان لواش با دستگاه سه کاره به چه شکلی در نانوایی ها انجام می شود؟ آیا می خواهید در این مقاله به معرفی دستگاه پخت نان لواش به صورت خیلی خلاصه بپردازیم تا بتوانید برای نانوایی خود بهترین دستگاه را انتخاب کنید؟

پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

معرفی انواع دستگاه پخت نان

نان یکی از مواد غذایی هر سفره ای در هر نقطه ای از دنیا می باشد و بدن انسان در طول روز نیاز به مصرف نان دارد و به هیچ عنوان نمی توان نان را از سفره ها حذف کرد، تنها ممکن است شکل مصرفی نان تغییر کند. در گذشته تولید نان منوط به خانه ها و نانوایی ها، آن هم به شکلی کاملا سنتی و به صورت دخالت صد در صدی دست بود اما در عصر مدرن امروز، پخت انواع نان بیشتر در نانوایی ها و با استفاده از ماشین آلات پخت نان صورت می گیرد.

چهار نوع نان که معمولا در اکثر شهرها می توان نانوایی هایی را برای آن ها پیدا کرد و کاملا برای ایرانی ها آشنا هستند شامل نان تافتون، نان لواش، نان بربری و نان سنگک می باشند. تقریبا می توان گفت نان لواش در ایران مصرف زیادی دارد، چرا که نه تنها در وعده های غذایی همراه با غذا می شود استفاده کرد، بلکه از آن می توان دیگر مواد غذایی مثل سمبوسه درست کرد.

نکته حائز اهمیت اینجاست که تقریبا دستگاه های انواع نان ذکر شده بالا، به یک شکل هستند و عملکرد یکسانی دارند اما تنها ممکن است در صافی ها و چدن های مخصوص پخت نان فرق داشته باشند. در زیر به طور خلاصه انواع دستگاه پخت نان نام برده می شوند:

  • دستگاه پرتابل دوار
  • دستگاه پرتابل ثابت
  • دستگاه فر تونلی
  • دستگاه تمام اتوماتیک با فر تونلی
  • دستگاه نیمه اتوماتیک با دستگاه سه کاره

پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

چگونگی پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

دستگاه سه کاره یکی از دستگاه های فوق العاده پر کاربرد، جدید و پر مصرف برای نانوایی ها می باشد. تقریبا هر نانوایی که بخواهد روند تولید خود را افزایش دهد و در عین حال هزینه خود را کاهش دهد به یک دستگاه سه کاره در کنار دستگاه اصلی پخت نان نیاز دارد.

پخت نان لواش با دستگاه سه کاره بسیار آسان و مقرون به صرفه است. به این شکل که اگر در نانوایی برای پخت نان لواش از یک دستگاه فر تونلی، دستگاه دوار پرتابل و یا حتی دوار ثابت استفاده شود، می توان در کنار این ماشین آلات از یک دستگاه سه کاره یا اصطلاحا همان خمیر پهن کن استفاده کرد که وظیفه پهن کردن و نازک کردن خمیر را و قرار دادن آن را روی وردنه بر عهده دارد، در واقع دیگر نیازی نیست که یک شاطر خمیر را چانه کند، سپس پهن کند و روی ماشین اصلی جهت پخت قرار دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش

تولید دستگاه پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

شرکت های تولید دستگاه پخت نان لواش سعی کرده اند که دستگاه سه کاره شاطریار …

آراد برندینگ