آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / بهترین قیمت دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

بهترین قیمت دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

قیمت دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز را در بازار بعد از ساخته شدن در کارخانه های ماشین آلات صنعتی پخت نان بر اساس معیار هایی که خود کارخانه بر حسب کیفیت دستگاه، کیفیت خدمات، میزان کارکرد و برند تعیین می کند. اما در این بازار می توان بهترین قیمت های مناسب برای خرید دستگاه را نیز از یک مرکز فروش معتبر دریافت کرد.

قیمت دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

۵ ویژگی دستگاه سه کاره نانوایی ایرانی

قیمت دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

پخت نان های سنتی به روش های قدیمی و سخت گذشته کم کم در حال کنار گذاشته شدن است. در این حین کارخانه های صنعتی نیز سعی می کنند روز به روز محصولات جدیدتری را برای نانوایی ها اختراع کنند تا روند کاری آن ها را سهل تر نمایند. در این میان یکی از بهترین اختراعات دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز می باشد که توانسته مورد توجه بسیاری از نانوایی ها قرار بگیرد. در اینجا می خواهیم به ۵ ویژگی بسیار مورد قبول دستگاه سه کاره نانوایی اشاره ای داشته باشیم.

  1. اولین ویژگی این دستگاه این است که بسیار دستگاه شیک و مهندسی شده طراحی شده است و این یعنی حتی علاوه بر ظاهر به ابعاد آن نیز توجه ویژه ای شده است که مکان زیادی را در مغازه اشغال نمی کنند.
  2. این دستگاه میزان پخت بسیار بالایی نزدیک به ده هزار عدد نان در طول روز را دارد.
  3. این دستگاه وزن بالایی ندارد و با پایه هایی که دارد قابل جابجایی می باشد.
  4. تمامی کار های پهن کردن و برش زدن خمیر نان را به صورت اتومات انجام می دهد و دیگر نیازی نیست که شاطر بخواهد دست خود را در این کار دخالت دهد.
  5. دستگاه برق بسیار کمی مصرف می کند و اصلا سر و صدای بالایی ندارد و می توان در کنار فر تونلی و فر گردان استفاده کرد.

صادرات دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز به افغانستان

قیمت دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

ممکن است در کشور های خارجی مخصوصا کشور های همسایه ایران نان هایی شبیه به نان های لواش و تافتون ایرانی پخته شود و مسلما با این شباهت ها می توان انتظار داشت که هر دستگاهی برای صنعت پخت نان در ایران تولید شود می تواند برای کشور های خارجی نیز کاربرد داشته باشد.

صادرات دستگاه سه کاره شاطر یار در نمونه هایی که برای لواش مستطیلی و برای تافتون گرد استفاده می شود می تواند به صورت مستقیم توسط صادر کننده ها و یا تولید کننده ها انجام شود. در همین راستا می توانیم بگوییم کیفیت خدمات و دستگاه های ایرانی بسیار بالا می باشد و این یکی از مهمترین علت هایی است که کشور های خارجی خواهان ماشین آلات ایرانی هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ