آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / جدیدترین قیمت دستگاه سه کاره لواشی

جدیدترین قیمت دستگاه سه کاره لواشی

برای جویا شدن از جدیدترین قیمت دستگاه سه کاره لواشی تولید داخل کشور می توانید از طریق این سایت با انواع آن که دقیقا متناسب با کار شما می باشد آشنا شوید. از این دستگاه با توجه به نمونه های مختلفی که دارد می توانید بهترین نان های خشک و نرم را تولید کنید. قیمت ها متناسب با نرخ مواد اولیه تعیین می شوند.

دستگاه سه کاره لواشی

آشنایی با تمامی دستگاه های پخت نان صادراتی

دستگاه سه کاره لواشی

ایران یکی از کشور هایی است که سابقه خوبی در تولید دستگاه های صنعتی دارد. این دستگاه ها در همه ی زمینه های مختلف غذایی و غیر غذایی تولید می شوند. این مهم کاملا مهارت و توانایی کارکنان ایرانی را نشان می دهد و ایران به یکی از کشور های شاخص در زمینه عرضه بهترین دستگاه ها تبدیل شده است تا این حد که مشتریان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور تمایل به واردات این دستگاه ها دارند.

دستگاه های پخت نان یکی از محصولات جالب حتی برای خارجی می باشند که می توان با آن ها نان های مختلفی را پخت کرد. از خود فر های گردان، دستگاه های سه کاره، چانه گردکن، تقسیم کن خمیر و حتی دستگاه های خیلی کوچکتر همانند خمیر گیر ها نیز همگی می توانند در بهترین نمونه و حتی در مواردی مطابق درخواست مشتریان خارجی تولید و سپس صادرات شوند.

پس اکنون متوجه شدیم که این دستگاه ها در کشور های همسایه دور و نزدیک می توانند به خوبی استفاده شوند و حتی می توانیم در این زمینه از دیگر کشور ها نیز به خوبی جلو بزنیم.

صادرات دستگاه سه کاره لواشی به استرالیا

دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون

در کشور استرالیا و در شهرستان های مختلف آن ایرانیان و مشتریان خارجی می توانند که از دستگاه سه کاره لواشی برای پختن نان لواش گرد و مستطیلی استفاده کنند. صادرات این دستگاه ها متناسب با نیاز مشتریان انجام می شود. درخواست کنندگان این ماشین آلات در ابتدا باید هدف و برنامه پخت خود را مشخص کنند که کدام نان را و در میزان حجمی می خواهند انجام دهند.

سپس قیمت های دستگاه ها در ابتدا در درب کارخانه به مشتریان تحویل داده می شود و هزینه های صادراتی و حمل تا گمرک نیز مشخص می گردد تا مشتریان با قیمت های مشخصی و با خیالی آسوده بتوانند سفارش خود را ثبت نمایند. فلذا اگر قصد خرید این دستگاه شاطریار و دستگاه سه کاره لواشی را دارید باید با مشاور فروش این مرکز فروش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ