آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / خرید دستگاه نانوایی سه کاره نان لواش

خرید دستگاه نانوایی سه کاره نان لواش

با خرید و استفاده از دستگاه نانوایی سه کاره نان لواش می توان نانوایی های موجود در سطوح شهر را ارتقا داد و آن ها را با امکانات مدرن پخت امروزی آشنا تر کرد. دستگاه سه کاره نانوایی در شرکت های ایرانی تولید می شود و دستگاهی کاملا جدید و پر استفاده در صنعت پخت نان عصر حاضر می باشد.

دستگاه سه کاره نانوایی

معرفی دستگاه پهن کن عریض کن نان اتوماتیک

دستگاه سه کاره نانوایی

امروزه شاهد استفاده روز افزون از برخی رقم های نان در کشور مان هستیم. مثلا نان لواش بسیار مصرف کننده دارد و حتی در برخی استان ها نان همیشگی روزانه شان همین نان می باشد. به همین دلیل هر روزه دستگاه هایی در صنعت پخت نان معرفی می شوند تا هم فرد مصرف کننده و هم نانوا رضایت کامل داشته باشند.گ

دستگاه پهن کن عریض کن که نام دیگر آن دستگاه سه کاره نانوایی می باشد به صورت اتوماتیک کار می کند و در کنار فر گردان یک مرحله پخت آسان، بدون دردسر و کاملا اتوماتیک را ایجاد می کند.

این دستگاه اصولا ابعاد زیادی ندارد و فضای زیادی برای کار نیاز ندارد، و می توان در نانوایی آن را در کنار دستگاه پخت نان راه اندازی کرد. این دستگاه در هنگام تولید ارزیابی و تست می شود و سپس به دست مصرف کننده یا همان نانوا می رسد. مردم نیز از اینکه مجبور نباشند در صف دریافت نان منتظر بایستند و نان خود را سریعا تحویل بگیرند خرسندی بیشتری خواهند داشت که این ها همه مرهون استفاده از دستگاه های اتومات می باشد.

قیمت ویژه انواع دستگاه نانوایی سه کاره

دستگاه نانوایی سه کاره

دستگاه سه کاره گرد پز تافتون و دستگاه سه کاره نان مخصوص نان لواش در حال حاضر در داخل ایران تولید می شوند و فعلا برای نان لواش و نان تافتون با ضخامت کم قابل استفاده هستند.

قیمت دستگاه سه کاره نانوایی در وهله اول متاثر از کیفیت دستگاه می باشد و حتی اگر مواد اولیه وارداتی باشند قطعا قیمت نهایی ارز می تواند بر روی قیمت دستگاه نیز تاثیر بگذارد.

حتی دستگاه در قبال اینکه شکل نان خروجی که تحویل می دهد به صورت گرد، مستطیل یا بیضی باشد نیز قیمت متفاوتی را تجربه می کند و البته که بهتر است برای دریافت قیمت ویژه انواع مختلف در همان روزی که قصد خرید یا سفارش را دارید قیمت را نیز دریافت کنید که کاملا بروز باشد. این سایت مرکز عرضه انواع دستگاه سه کاره نو می باشد که جهت سفارش می توانید با راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ