آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / قیمت ویژه دستگاه نانوای سه کاره

قیمت ویژه دستگاه نانوای سه کاره

دستگاه نانوای سه کاره دستگاهی کوچکتر از فر پخت نان می باشد که به تنهایی کاربرد چندانی ندارد و قطعا باید در کنار انواع فر گردان یا فر ریلی استفاده شود. برای قیمت گذاری این دستگاه سعی شده است قیمت های معقول و موجهی در نظر گرفته شود که قشر عظیمی از نانوایی ها بتوانند با سفارش دادن آن روند پخت مدرن نان را تجربه کنند.

دستگاه نانوای سه کاره

مزیت های خوب پخت نان به شیوه مدرن

دستگاه نانوای سه کاره

وقتی صحبت از دنیای مدرن و پیشرفته می شود، یعنی جایی که در هر کار و صنعتی دخالت انسان های روز به روز کمتر می شود و عملا کار ها برون سپاری به دستگاه ها و ماشین الات مختلف می شوند. استفاده از علم روز دنیا می تواند زندگی انسان ها را به مراتب آسان تر و بهتر کند و در عین حال امکان طراحی و ورود به حوزه های مختلف نیز وجود دارد.

یعنی این عجیب نیست که برای پختن نان هم دیگر روش های قدیمی منسوخ شده اند و در بسیاری از نانوایی ها و قسمت های مختلف دنیا از دستگاه های ماشینی استفاده می شود. شیوه پخت مدرن نان که همین دستگاه ها می باشند قطعا مزیت هایی را دارند که به آن ها اشاره ای می کنیم.

در مرحله اول می توان گفت هزینه های ورودی و خروجی یک نانوایی به شدت کاهش می یابد. یعنی صاحب مغازه دیگر مجبور نیست چند انسان را استخدام کند که هر ماه بخواهد این هزینه ها را داشته باشد. شاید استفاده از این دستگاه ها نهایتا به یک یا دو نفر نیاز داشته باشد. مورد مهم بعدی این است که تعداد مشتریان زیاد تر می شود، چرا که محصولی که تولید می شود هم بهداشتی تر و باکیفیت تر است و هم قیمت کمتری را دارد.

نکته مهم بعدی در استفاده از این دستگاه ها را می توانیم به سرعت و دقت بالایی که دارند اختصاص دهیم. یک انسان نهایتا بتواند در هر شیفت کاری هزار قرص نان را بپزد اما دستگاه ها قابلیت پخت تا ده هزار نان را هم دارند.

سفارش دستگاه نانوای سه کاره لواش از بوشهر

دستگاه نانوای سه کاره

این دستگاه جالب و پر از مزیت سه کاره نانوای برای نان لواش و تافتون استفاده می شود و در حال حاضر برای دیگر نان ها سه کاره ای وجود ندارد. بوشهری های عزیز نیز همانند استان های دیگر از این دو نوع نان بسیار زیاد استفاده می کنند فلذا نانوایی ها می توانند خود را ارتقا دهند و با کمک گرفتن از یک دستگاه سه کاره به کلی بحث میزان سود و فروش نان خود را بالاتر ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ