آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / نمایندگی پخش دستگاه سه کاره لواش جدید

نمایندگی پخش دستگاه سه کاره لواش جدید

دستگاه سه کاره لواش جدید یکی از دستگاه های حل کننده مشکلات پخت نان به روش های سنتی می باشد که در نمایندگی های پخش در تمامی استان ها در اختیار مشتریان نانوایی قرار می گیرد. این دستگاه توسط نمایندگی ها با قیمت درب کارخانه تحویل داده می شود و دارای خدمات بعد از فروش و گارانتی می باشد.

دستگاه سه کاره لواش جدید

میزان تولید دستگاه سه کاره چقدر است؟

دستگاه سه کاره لواش جدید

انسان ها همیشه برای زنده ماندن نیازمند دو ماده غذایی و آب می باشند. اولین محصول خوراکی که از بدو حضور بشر در کره خاکی مصرف می شد بدست آوردن خمیری از آسیاب کردن غلات همچون گندم بود که با پختن تبدیل به یک نان قابل مصرف می شد. همچنان که در زندگی های مدرن امروزی همچنان نان ها از سالم ترین و اصلی ترین خوراکی های روزمره هر انسانی می باشند.

فلذا این حجم از مصرف نان نماد این است که تولید دستگاه های پخت نان باید در طول روز به قدری باشد که نیاز مشتریان را بر طرف کند. در بین ده ها مدل مختلف دستگاه های پخت نان، دستگاه سه کاره نانوایی فوق العاده دستگاه جدید و جذابی می باشد. یکی از آیتم هایی که یک خریدار در هنگام سفارش این دستگاه می پرسد این است که میزان پخت و تولید این دستگاه در طول روز چقدر است. در پاسخ باید گفت این دستگاه تا حدود تقریبا ده هزار نان را در هر ۸ ساعته می تواند برش بزند و سپس روی فر پخت نان بپزد. مسلما این مقدار بسیار بالا می باشد و حتی مجتمع هایی که قصد بسته بندی کردن نان را دارند نیز می توانند از حضور چنین دستگاهی بهره لازمه را ببرند.

نرخ دستگاه سه کاره لواش جدید در بازار

دستگاه سه کاره لواش جدید

مسلما در هنگام خرید دستگاه سه کاره لواش جدید، نرخ این محصول در بازار برای خریدار مهم می باشد. اما باید بدانید طبیعتا قیمت دستگاه نو با دستگاه دست دوم کاملا فرق دارد. ممکن است حتی یک دستگاهی بیشتر از چند روز هم استفاده نشده باشد اما به عنوان دستگاه دست دوم شناخته می شود و قیمتی پایین تر از دستگاه نو موجود در کارخانه ها دارد.

قیمت این دستگاه برای نان لواش ارزان تر از دستگاهی است که برای نان گرد استفاده می شود. آشنایی با عملکرد و کارکرد این دستگاه از نزدیک شما را متوجه قیمت آن می کند. در بازار ممکن است قیمت های مختلفی از این دستگاه را ببینید، اما اگر مستقیما از کارخانه خریداری کنید هم تفاوتی در قیمت ایجاد نمی کند. آن چیزی که اهمیت دارد، کیفیت این دستگاه و جنس وسایل استفاده شده در آن می باشد. اما اگر خواهان دریافت قیمت روز این محصول هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ