آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / قیمت دستگاه سه کاره لواشی نانوایی تحویل درب کارخانه

قیمت دستگاه سه کاره لواشی نانوایی تحویل درب کارخانه

یکی از راه های آسان جهت پیدا کردن قیمت دستگاه سه کاره لواشی نانوایی مراجعه کردن به اینترنت است. در این فضای مجازی شما می توانید با شرکت های مختلف صحبت کنید و قیمت تحویل درب کارخانه این محصول را بیابید.

قیمت دستگاه سه کاره لواشی

قیمت دستگاه سه کاره لواشی برای نانوایی

این روز ها دیگر حتی پختن انواع نان از حالت سنتی خودش خارج شده و شکل مدرن را به خود گرفته است. در واقع یعنی با حذف شاطر و کمتر کردن نیروها و بهره گیری از ماشین های صنعتی روند پختن نان سهل تر و سریع تر شده است.

قطعا به هر نانوایی مراجعه کنید تجمیعی از دستگاه های مختلف را می بینید که همگی در کنار هم به صورت اتوماتیک عملیات پختن چندین نان را در طول روز انجام می دهند. برای هر نوع نانی نیز دستگاهی مخصوص وجود دارد.

دومین و اصلی ترین دستگاهی که در کنار دستگاه پخت نان دوار برای نان لواش استفاده می شود، دستگاه سه کاره یا همان پهن کن قدیمی می باشد. اسم جدید این دستگاه سه کاره است که البته با مکانیزم پیشرفته تری نسبت به دستگاه پهن کن قبل می باشد.

قیمت این محصول معمولا از رنج بین ۲۰ الی ۳۰ میلیون آغاز می شود. اینکه دقیقا قیمت آن چقدر باشد کاملا بستگی به میزان مدرن بودن آن، نوع مواد اولیه استفاده شده در آن می باشد. البته قیمت نیز به صورت تحویل درب کارخانه اعلام می شود.

قیمت دستگاه سه کاره لواشی

مرکز خرید و فروش انواع فر

فر های تولیدی شرکت های ایرانی به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. فر های نانوایی برای پختن نان های معمولی
  2. فر های قنادی برای پختن نان فانتزی و شیرینی

استفاده از هر کدام از این فر ها می تواند آغاز یک کسب و کار پر سود باشد، چرا که نان اصلی ترین ماده خوراکی می باشد که مردم برای خرید هر روزه خود آن را از نانوایی یا سوپر مارکت انجام می دهند و در عین حال ایرانی ها علاقه زیادی به مصرف شیرینی جات متفاوت دارند.

شما می توانید از فر های نانوایی که شامل فر تونلی و فر گردان با حرارت غیر مستقیم می شوند در نانوایی های بزرگ و کوچک استفاده کنید و حتی دستگاه را طبق خواسته خود سفارش دهید.

همچنان که دو فر طبقه ای و فر قنادی گردان اصلی ترین دستگاه ها برای پختن نان های فانتزی، انواع کیک و کلوچه و برخی شیرینی ها می باشند. برای خرید این فر ها می توانید از طریق اینترنت نیز اقدام نمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ