آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / سفارش دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان

سفارش دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان

دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان یکی از نمونه های برجسته تجهیزات نانوایی در ایران می باشد که این شرکت توانسته سالیان زیادی با موفقیت بالا دستگاه هایی را با کیفیت بسیار قابل قبول راهی بازار داخلی و صادراتی نماید. برای سفارش یک یا چند عدد از این دستگاه با برند شرکت پاک اندیشان می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان

آشنایی با انواع مدل پهن کن نانوایی

دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان

پهن کن های مختلف با هدف سهل کردن مسیر پخت نان برای نانوا ها به وجود آمده اند. شاید بد نباشد بدانید تولید و اختراع تمامی مدل های پهن کن همگی توسط متخصصان ایرانی انجام شده است و هیچ کدام از دستگاه هایی که در صنعت پخت نان در ایران استفاده می شوند متعلق به کشور های خارجی نیستند. در واقع همین دستگاه ها حتی به دیگر کشور ها صادرات نیز می شوند. در این قسمت به طور مختصر به معرفی انواع خمیر پهن کن های نانوایی می پردازیم.

خمیر پهن کن رومیزی یا دو غلطکی: این خمیر پهن کن مبتدی ترین نوعی بود که در ابتدا اختراع شد و همچنان نیز برای نان هایی همچون تافتون، پیتزا، روغنی، سنگک و بربری کاربرد دارد.

دستگاه سه کاره اتومات ساده لواشی: این دستگاه نوع مبتدی برای نان های لواش است و از نوع دو غلطکی پیشرفته تر است.

دستگاه سه کاره شاطر یار لواشی: این دستگاه نوع تکمیل شده سه کاره ساده است و در حال حاضر در بورس استفاده در نانوایی ها قرار دارد.

دستگاه سه کاره اتومات ساده گرد بر: این دستگاه برای نان تافتون گرد استفاده می شود.

دستگاه سه کاره شاطر یار گرد بر: این دستگاه تکامل یافته دستگاه سه کاره گرد بر است و بسیار برای نان تافتون مناسب و پر کاربرد است.

پخش دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان در تهران

دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان

برند پاک اندیشان آنچنان در تولید محصولات باکیفیت پخت نان در ایران نامدار و پیشگام است که بسیاری تمایل به خرید محصولات این برند دارند. هم اکنون حتی دستگاه سه کاره نانوایی پاک اندیشان در شهر های مختلف تهران در حال پخش و استفاده می باشد. تمامی پنج مدل دستگاه خمیر پهن کن هایی که در بالا ذکر شد در این کارخانه در حجم عمده تولید می شوند.

پخش این دستگاه به شهر های مختلف استان تهران به صورت مستقیم از درب کارخانه و طبق سفارش مشتریان صورت می گیرد. در واقع مشتریان بعد از صحبت کردن با مرکز فروش و دریافت مشاوره لازم برای خرید، تمامی مشخصات دستگاه را دریافت می کنند و می توانند از راه دور سفارش خود را ثبت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ