آراد برندینگ
خانه / دستگاه خمیر پهن کن / خرید دستگاه پهن کن خمیر از کارخانه

خرید دستگاه پهن کن خمیر از کارخانه

در ایران انواع دستگاه پهن کن مخصوص خمیر نانوایی ها اختراع شده است که هر کدام کارکرد های مخصوص به خود را دارند. خوشبختانه کارخانه ها همیشه این محصولات را برای نانوایی ها در دست تولید دارند و شما می توانید برای خرید هر مدل خمیر پهن کن و دستگاه های سه کاره مستقیما به این مرکز سفارش خود را بدهید.

دستگاه پهن کن

چگونه دستگاه خمیر پهن کن نانوایی بخریم؟

دستگاه پهن کن

زندگی های امروزی پر از مشغله و دغدغه های مختلف است. هر کسی در خانه اش مثل قدیم ها تنور گلی ندارد و اصلا امکان پختن نان سنتی و مدرن را ندارد. این افراد که می توان گفت شامل بخش وسیعی از انسان های جامعه می باشند برای تامین نیاز روزانه خود به نان باید به مکانی همانند نانوایی یا سوپر مارکت ها مراجعه کنند. در نانوایی ها نیز حتی شما به سختی می بینید که شیوه های پختن قدیمی پا بر جا باشد.

یعنی نانوا ها سعی کرده اند از دستگاه های پخت نان همانند فر های تونلی و فر های گردان استفاده کنند. در کنار آن از خمیر پهن کن های نانوایی بهره ببرند که سرعت پخت نان شان بالاتر برود و نهایتا حتی قیمت نان ارزان تر برای مصرف کننده تمام شود. اما این خمیر پهن کن ها و دستگاه های سه کاره می توانند قرص های نان را شبیه به هم و کاملا یکسان در بیاورند.

برای خرید دستگاه خمیر پهن کن در وهله اول توصیه می شود که دستگاهی نو را خریداری کنید. برای نان های تافتون و لواش سعی کنید از سه کاره های شاطریار استفاده نمایید. اگر در زمینه این دستگاه ها اطلاعی ندارید و نمی دانید کدام یک را سفارش دهید می توانید از کارشناس این مجموعه مشاوره دریافت نمایید.

تولید انواع دستگاه پهن کن نانوایی درجه یک

دستگاه پهن کن

تمامی انواع دستگاه پهن کن که در ایران می بینید همگی در کارخانه های به نام و توسط متخصصان و کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته شده اند که به بهترین امکانات مجهز شده اند و مزیت ها و ویژگی های بسیار بالایی دارند. از این خمیر پهن کن ها تنها در نانوایی ها استفاده می شود. کیفیت نان هایی که به دست می آید تا حدی علاوه بر خود خمیر به فر پخت نان و دستگاه خمیر پهن کن نیز ارتباط دارند و برای همین است که ایرانی ها تولید کننده های سردمداری از لحاظ کیفی در دنیا می باشند.

این دستگاه ها مسلما طبق سفارشات مشتریان تولید می شوند و چون سفارش هر مشتری ممکن است با دیگری تفاوت داشته باشد در خط تولید یک زمان کوتاهی برای تحویل دادن دستگاه در نظر گرفته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

قیمت روز خمیر پهن کن گرد نان تافتون

علی رغم ظهور انواع دستگاه های پخت نان، انواع خمیر پهن کن نان های تافتون، …

آراد برندینگ