آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / خط تولید دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک

خط تولید دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک

اگر شما در شهر خود به شغل نانوایی و پخت نان لواش مشغول هستید آیا می دانید که امروزه با استفاده از خطوط صنعتی پخت انواع نان می توانید به بهبود و سرعت کار خود کمک نمایید؟ آیا می دانید بعضی از نانوایان در کشور از دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک استفاده می کنند؟

دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک

تولید انواع دستگاه پخت نان در ایران

کشور ایران در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی در دنیا بسیار حرفه ای و کارآمد عمل کرده است. امروزه ما شاهد تولید بسیاری از خطوط ماشین آلات صنعتی در حوزه های مختلف از مواد غذایی گرفته تا بحث صنایع سنگین، بهترین دستگاه ها با کیفیت برتر، ماندگاری چندین ساله و با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به کشور های خارجی تولید می شود.

در ایران شرکت های ریز و درشت زیادی اقدام به ساخت انواع دستگاه پخت نان جهت مصرف در مراکز نانوایی، رستوران ها و حتی اقدام به تولید بهترین فر های صنعتی برای پخت انواع شیرینی و نان های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم نموده اند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه انواع دستگاه پخت نان در نانوایی که در این سایت عرضه می شوند را بیان کنیم به شرح زیر می باشند:

دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک

دستگاه پخت نان لواش دوار

دستگاه پخت نان تافتون دوار

دستگاه پخت نان سنگک دوار

دستگاه پخت نان سنگک تمام اتوماتیک

دستگاه پخت نان بربری

انواع فر صنعتی طبقه ای و قنادی

سایر تجهیزات مورد نیاز برای نانوایی ها و قنادی ها

دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک

فروش دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک

ماشین آلات صنعتی که برای پخت نان لواش مورد استفاده قرار می گیرند را می توان هم به صورت تمام اتوماتیک و هم نیمه اتومات خریداری کرد. در واقع خریدار دستگاه پخت نان با توجه به یکسری از موارد تصمیم می گیرد که از چه نوع دستگاهی استفاده کند.

توانایی در پرداخت هزینه، ابعاد نانوایی، تعداد مشتریان در روز، تعداد کارگرها همگی موثر در انتخاب یک دستگاه می باشند. خط تولید پخت نان لواش تمام اتوماتیک اصولا شامل دو دستگاه اصلی به نام های فر تونلی و دستگاه پهن کن خمیر می باشد. در واقع دستگاه کوچکتر یعنی پهن کن خمیر در ابتدای فر تونلی قرار می گیرد و وظیفه پهن کردن خمیر را روی ریل فر دارد.

بدین سبب اگر شما از یک خط تمام اتوماتیک در نانوایی خود استفاده کنید سبب می شود تا کار شما راحت تر گردد، تعداد کارگران به شدت کاهش می یابد، خرده ریز نان یا همان دور ریز ندارد و بیشترین مقدار نان را می توانید در روز تولید کنید که پاسخگوی تعداد بیشتری از مردم باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش

تولید دستگاه پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

شرکت های تولید دستگاه پخت نان لواش سعی کرده اند که دستگاه سه کاره شاطریار …

آراد برندینگ