آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / خرید دستگاه سه کاره نان لواش از نمایندگی

خرید دستگاه سه کاره نان لواش از نمایندگی

از گذشته تا به امروز همواره خرید دستگاه سه کاره نان لواش از یک نمایندگی برای مشتریان در هر شهری ممکن بوده است. اصولا در اکثر شرکت های تولیدی، قیمت نمایندگی ها و شرایط فروش آن ها دقیقا شرایط کارخانه می باشد و همین امر مزیت بزرگی است برای خریدن از نمایندگی ها تا هزینه های نهایی راه اندازی برای نانوایی ها کمتر شود.

دستگاه سه کاره نان لواش

آشنایی با وزن دستگاه های پخت نان

دستگاه سه کاره نان لواش

سیستم دستگاه های پخت نان به نحوی تنظیم می شود که بتوان با آن ها انواع مختلف نان را پخت. البته که برخی دستگاه ها به جهت نوع نان ممکن است با فر های دیگر تفاوت هایی را از لحاظ سنگ کف دستگاه که همان بستر پخت نان هست و همچنین در ظاهر نیز تفاوت داشته باشند. این دستگاه ها در همین موارد گفته شود و یک سری آیتم های مشخص دیگر سبب می شود تا وزن های مختلفی داشته باشند.

طبیعتا دو فاکتور وزن و ابعاد دستگاه برای مشتریان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا قبل از خرید مکان مناسب دستگاه را چک کنند تا به مشکل برنخوردند. دستگاه های پخت نان معمولا وزنی در حد چند صد کیلو دارند و به تناژ هم می رسند. اما تجهیزات جانبی استفاده شده در کنار آن ها معمولا کم وزن تر هستند و روی حدود زیر یک تن می باشند.

دستگاه های فر پخت نان هر چه دارای ابعاد بزرگتری باشند، و یا اینکه میزان چدن استفاده شده در آن ها بیشتر باشد، اصولا سنگین تر هستند. مثلا یک فر تونلی ۵ متری نسبت به یک فر دوار سه متری و یا یک و نیم متری مشخص است که در حدی یک و نیم الی ۲ تن بسته به شرکت سازنده می تواند وزن داشته باشد.

راه اندازی دستگاه سه کاره نان لواش در قم

دستگاه سه کاره نان لواش

عملکرد پخت نان در شهر قم نیز کاملا شبیه به دیگر استان های کشور می باشد. البته که شهر قم یک شهر سیاحتی زیارتی می باشد و بدون شک میزان مصرف و پخت روزانه نان بیشتر از شهر های دیگر ممکن است باشد. اصولا در شهر قم نان های نازکی همچون لواش و تافتون مصرف بالایی دارند. همچنان که برای نانوایی ها نیز روش های مدرن کاربرد بیشتری با توجه به حجم مشتریانشان دارند.

در این بین راه اندازی دستگاه سه کاره شاطر یار یا حتی از نوع ساده آن بسیار موثر می باشد و از سمت شرکت های تولید کننده این دستگاه انجام می شود. اگر در مورد نحوه نصب و خرید این دستگاه سوالاتی در ذهن شما وجود دارد، می توانید از مشاور فروش این مرکز سوالات خود را بپرسید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ