آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / خرید دستگاه شاطر یار نانوایی لواش

خرید دستگاه شاطر یار نانوایی لواش

توان تولید مناسب دستگاه شاطر یار در کارخانه های داخلی کشور سبب شده است که نانوایی ها برای خرید این دستگاه نیاز به تحمل سختی ها و هزینه های گزاف دستگاه های وارداتی نباشند. نانوا ها و مجتمع های بزرگ صنعتی می توانند برای خرید شاطر یار نان لواش و نان تافتون با قیمت های مناسب که دارای گارانتی و خدمات هستند از طریق این سایت اقدام نمایند.

دستگاه شاطر یار

دستگاه شاطر یار چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه شاطر یار

بی شک دستگاه ها روز به روز تکمیل تر می شوند تا خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند اتوماتیک تر و بهتر شوند. تجربه ثابت کرده است که مشتری های مصرف کننده نان ها تمایل دارند تا دخالت دست نانوا در پهن کردن چانه های خمیر کاملا برداشته شود. و همچنین کیفیت نان ها، یکدست بودن آن ها و پختگی شان برای مصرف کننده مهم است. به همین علت است که از دستگاه شاطر یار که دارای این ویژگی ها می باشد استفاده می کنند.

این دستگاه میزان مصرف برق بسیار کمی را دارد. می توان با توجه به حجم کمی که دارد، آن را در نانوایی ها در کنار فر پخت نان قرار داد. نانی که از این دستگاه به دست می آید کاملا بهداشتی می باشد. یعنی این مسیر تولید نان را مشتری کاملا می بیند که دخالتی در نان صورت نمی پذیرد. مسلما روش های تولید نان رقابت جدی تری با روش های سنتی دارند. این دستگاه ها به راحتی قابلیت تمیز کاری و سرویس کاری دارند و سر و صدای زیادی نیز برای محیط ایجاد نمی کنند.

مرکز پخش دستگاه شاطر یار در تهران

دستگاه شاطر یار

پخش دستگاه شاطر یار سه کاره نانوایی در تمامی استان های ایران از جمله تهران انجام می شود. مرکز پخش این محصولات مستقیما از درب کارخانه صورت می گیرد. این شاطر یار ها را هم برای تولید نان لواش و هم برای نان های تافتون می توان استفاده کرد. یک سایت اینترنتی به این سبب ایجاد شده است تا مشتری هم در مورد محصولی که قصد خرید دارد اطلاعات لازمه را به دست آورد و هم بداند که خرید غیر حضوری نیز می تواند از شرکت های پخش و عاملیت های فروش کارخانه ها انجام دهد.

این مرکز در حال حاضر به پخش بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های پخت نان مشغول فعالیت می باشد که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را کسب نماید. در عین حال تمامی این دستگاه ها طبق خواست مشتریان به کشور های خارجی نیز صادرات می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ