آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / قیمت روز دستگاه نانوایی بدون شاطر

قیمت روز دستگاه نانوایی بدون شاطر

دستگاه نانوایی بدون شاطر به دستگاهی گفته می شود که تمامی شاطر ها را حذف کرده باشد و یا اینکه نهایتا یک شاطر در مراحل کار حضور داشته باشد. اصولا قیمت روز این دستگاه ها به جهت اتومات تر بودن نسبت به بقیه دستگاه های نیمه اتومات قیمت بالاتری دارند، چرا که روند کار به صورت کاملا مکانیکی و سیستمی انجام می شود.

دستگاه نانوایی بدون شاطر

تقسیم بندی دستگاه های پخت نان بدون شاطر

دستگاه نانوایی بدون شاطر

هر نانی که به سفره غذایی روزانه شما می رسد می تواند به سه طریق پخته شده باشد و نهایتا مصرف شود. روش اول پخت نان به صورت کاملا سنتی می باشد یعنی ممکن است شما از یک شخص خانه دار که کار پختن نان را انجام می دهد و یا مثلا از یک نانوایی که با تنور گلی می پزد، نان تنوری را خریداری کنید. روش دوم می تواند این نان در فر های گردان دایره ای شکل یا مستطیلی شکل پخته شود. و روش سومی نیز می توان حاصل پخت فر های تونلی و ریلی باشد.

اما اگر بخواهیم دستگاه های پخت نان بدون شاطر را به دو دسته تقسیم بندی کنیم، می توانیم از نوع گردان و نوع ریلی آن یاد کنیم. در فر هایی که به شکل ریلی هستند و طولی چندین متر دارند، می توان نان های سنگک، لواش، بربری و در مواردی حتی تافتون را بدون دخالت یک شاطر انسانی تنها با قرار دادن چند دستگاه و تجهیزات مراحل را اتومات کرد.

در روش تهیه نان باکیفیت با استفاده از فر های گردان در حال حاضر شاید نتوانیم آن ها را به صورت کامل اتومات نامید، بلکه این دستگاه ها از قرار گیری فر گردان با یک دستگاه پهن کن شاطر یار تشکیل می شود و همین موارد می توانند نمونه ای از پخت اتومات باشند که روش کار بسیار آسان تر می شود.

سفارش دستگاه نانوایی بدون شاطر به صورت قسطی

دستگاه نانوایی بدون شاطر

در شرایط اقتصادی کشور شاید خرید نقدی دستگاه های پخت نان برای برخی از نانوا کمی مشکل باشد. دستگاه ها نیز وسیله ای ضروری برای پخت نان هستند و اصلا نانوایی بدون دستگاه معنایی ندارد. یا حتی ممکن است یک دستگاه بعد از چندین سال دچار افت کیفیت شده است و در نتیجه نانوا مجبور به تغییر دستگاه و یا خرید یک دستگاه نو می باشد.

در این مسیر از هر نمونه دستگاه گردان، فر تونلی و تجهیزات بسیار پر کاربردی همچون دستگاه های شاطر یار به صورت قسطی از طریق این سایت قابل سفارش می باشند. شرایط قسطی تقریبا برای همه دستگاه ها یکسان است و می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاور فروش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ